2016. október 28., péntek

13.Take me all the way down (18+)

A nap épp hogy csak elérte a horizontot mikor én már talpon vagyok. Összeszedtem egy cseppet magam mielőtt elindulnék Niallnek meghálálni a tegnapi vacsorát. Lassan osonok át a szobájába, ahol teljes vaksötétség fogadd. Szemem hamar hozzászokik, s közelebb lépve felmérem a szőke alvási helyzetét. Háton fekszik, s ahogy gondoltam a takarón keresztül is látszik a dudora. Fej rázva vigyor szökken arcomra, majd elkezdek bebújni a takaró alá. A szívem hevesebben ver, mikor elérek a szöszi csípőjéhez s felfedezem, meztelen a srác. Ujjaim végig simítanak combján, majd elérek heréihez. Gyengéden masszírozni kezdem, míg a másikkal megfogom farkát és számhoz irányítom. Végig nyalok makkján, miközben sóhaja tölti be a szoba csendjét. Nyelvemmel végig szaladok eresedő farkán, majd újra a makknál kötök ki. Kezemmel rásegítek, fel - le kezdem el húzogatni a bőrt, majd ajkaimat is munkába indítom. Végig nyalok számon, majd nyelvemmel körbe nyalva makkját beveszem a számba. Nyögés hagyja el a srác száját. A farka félig lüktet a számba, miközben már az elő váladék is utat tört magának. Egy pillanatra leállok, szám sarkáról lenyalom a váladékot, majd a hímvesszőn is végig nyalok, majd újra belekezdek tevékenységembe. Érzem, hogy a szőke nem sokára robban, ezért rákapcsolok és pár perc múlva teljes orgazmusa számban, majd torkomon lecsúszva végződik. Még egy picit nyalogatom, masszírozom aztán puszit nyomok makkjára és lecuppanok róla. Úgy hagyom ott, mint aki jól végezte dolgát, visszaosonok szobámba és ásítva hamar el is nyom az álom.
- Dakooota! - Niall üvölt, én azt se tudom, hol vagyok. Majd valaki rám ugrik, összenyomva ezzel engem. Lerúgom magamról, így egy hatalmas puffanást váltok ki ezzel, kibújik fejem a takaró alól és kinyitom szemeim. Niall sokkolt és meglepett tekintettel néz rám.
- Te leszoptál hajnalban? - kérdezi halkabban.
- Le hát. - mondom álmos mosollyal arcomon.
- És miért? - úgy meredhetek rá, mint anya a hülye gyerekére. Hogy "Úristen, meg vagyok én áldva ezzel a kölyökkel"
- Mert úgy eset kedvem. - jelentem ki szem forgatva, majd felállnék, de hirtelen ismét az ágyban kötök ki, felettem Niall ördögien mosolyog rám, miközben végig simít derekamon.
- Nem nem, Dakota. Első részben kielégítettél, amit én mindig viszonozok. S mivel tegnap amúgy is ott hagytál jár egy kis büntetés. - ujjai mellemnél járnak, belecsípnek bimbómba, majd ajkai megtalálják enyémet. Gyengéden kezdi el masszírozni, majd elhúzva alsó ajkam, rám kacsintva felnevet. Kiegyenesedik, lábamat szétnyitja elég nagy terpeszben és elhelyezkedik köztem. Lehunyom szemem, miközben ujjával végig simít alsónadrágom közepén, épp ami vaginámat takarja. Sóhaj hagyja el a számat, amikor újra megismétli a mozdulatát, de erősebben neki nyomva ujját az anyagnak, de nem áll le. Fel-le mozgatja, majd ajkait érzem meg belső combomon. Enyhe, de annál bizsergetőbb puszikat lehel oda, miközben felfelé halad, majd eléri vénuszdombom. Felmorog, majd ujjaival arrébb tolja a nadrág anyagát.
- Hm... Nagyon izgató a látvány, mit ne mondjak. - felkuncog, majd sikoly hagyja el ajkaim, mikor egy hatalmasat belém nyal.
- Niall. - kiáltok rá, s rá is pillantok. Kinéz vaginám mögül, hatalmas vigyorral ajkain.
- Mi az?
- Folytasd! - a fejem hátra csuklik, mélyről jövő sóhaj szakad ki belőlem. Ujjaimat végig vezetem testemen, miközben Niall karjával fogta le combjaim s úgy kezdett el nyalni, szívni mintha épp kajáról lennék szó. Szinte zabálta nedveim. Ujjaim végül megtalálták tincseit, beléjük túrtam miközben számat próbáltam korlátozni a lihegések ellen, nem túl sikeresen. Pár perc múlva ujjával is rásegített orgazmusom kivitelezésére. Mindkét kezemmel a lepedőt markolásztam, miközben néha mikor hozzáért a G-pontomhoz, vagy épp mélyebbre csusszant nyelve, felsikkantottam. Aztán még közelebb húzva fejéhez vaginám, felnézett, mélyen szemeibe. Végig nyalt mutató, középső és gyűrűs ujján, aztán széles vigyorral hatolt be belém. Gyorsan csinálta, majd rám kacsintott és feje ismét eltűnt combjaim között. Nem tudom mit művelt velem, csak azt, hogy az érzés valami hihetetlenre sikeredett. Átjárta minden porcikám, adrenalint szabadított fel ereimbe, a hátam ívbe feszült és csak arra eszméltem fel, hogy Niall dől le mellém vigyorogva, miközben én levegővételemet próbálom szabályozni.
- Ez mi volt? - kérdezem halkan, mélykék szemeibe nézve.
- Nagyon köszönöm drágám a reggeli kielégítést, várlak holnap is. - rám kacsint, homlokon csókol, majd lelép. Ott hagy, úgy ahogy én reggel. Üdvözlöm az anyukáját.



Ki sem mozdultam a szobámból miután a szöszi ott hagyott. Visszanyertem normális lélegzetvételemet, aztán felöltöztem és az óta a szobámba punnyadok. Viszont a hatalmas ajtócsattanásra én is kidugtam a fejem.
- Elegem van apám faszságaiból. Dakota! - üvölt. Lou egy idegbeteg állat. Lassan, komótosan ballagok és állok meg a srác előtt.
- Szióka. - mosolygok rá.
- Mikor akarod kinyiffantani apám? 
- Tervben van... - jelentem ki.
- 1 hete kértelek fel, Dakota. - ujjal mutogatni kezd rám. - Mi a jó istent tökölsz még?
- Láttál már pókot vadászni? Elkészíti a hálóját, amibe a szorgos bogarak bután berepülnek, ő pedig támad. Begubózza, és lassan fogyasztja el. Ilyen egy bérgyilkos is, míg a maffia akár egy vad oroszlán, támad mikor lehetőséget lát rá, és tőle függ, hogy a vadászat sikeres vagy sikertelen lesz-e. A póké pedig mindig biztos. - mondom rideg hangon. - S ha nem hagysz dolgozni Tomlinson kiheréllek. - hátat fordítok neki és elindulok felfelé.
- Mintha értenél hozzá... - nevet fel.
- Megnézzük? - hátra pillantok, bele nézek kristály kék szemeibe. 
- Benne vagyok. Holnap háborúba megyünk, elfoglaljuk Észak-Írországot, nem érdekel apám mától. S előttem kell kiherélned a írek maffiájának vezérét. - jelenti ki.

- Ahogy óhajtja, Uram. - enyhén meghajolok, majd felsprintelek a szobámba. Seggfej. 

Sziasztok, Manócskák. Ahogy ígértem új rész, és szerintem ezen a héten számíthatok a következő részre. Remélem tetszett, köszönöm a megtekintéseket ☻

1 megjegyzés:

  1. Juhuuuu, már vártam. :D Hát.. Nem igazán jutok szóhoz csajszi. :D Össze vagyok zavarodva. :D Most már nem tudom kivel lesz együtt.. :D Lou vagy Niall?! Mindig kétségek között hagysz az összes rész végén. :D És ez nem tetszik. xD De ezektől függetlenül, vagy ezek miatt is, imádom. :) ♥♥
    Ui.: Folytatás akarok! MOST! :D Imádlak ♥

    VálaszTörlés