2016. szeptember 1., csütörtök

1. It's fucked

A szemem körbe fut a terembe, tudom, hogy azonnal a V.I.P. részlegre kéne mennem, és ott kéne kiszúrnom a mai vadamat, hogy minél hamarabb otthon lehessek, s átnézzem azt a kurva matekot. De szarok én a matekra, mikor végre hétköznap is kapok melót. Megigazítom keveset takaró szoknyám, s elindulok kimért léptekkel. Nem egy srác tekintettét érzem meg magamon, ami miatt széles vigyort varázsolok arcomra. A pulthoz lépve, azonnal megkapom a felszolgáló figyelmét, s nem telik sokba előttem landol a whiskym is. Biccentek, elveszem  a poharat, s rákacsintva a srácra, hátat fordítok. Will kedves srác, dugtunk már párszor, s mindig végig nézte eddig, hogy hány férfival sétáltam már ki innen, de nem kérdezett sose róla, s jól tette. Ki tudja, lehet az egyik aktusunknál, a csizmámba rejtett kés, a nyakán suhant volna végig. Fellépkedek a lépcsőn, s körbe nézek. Belekortyolok a poharamba, s szemem megpihen rajta. Öltöny van izmos testén, fehér inge legfelső 3 gombja felmondta a szolgálatot, megmutatva mellkasa szőrzetet. Whiskys pohár lapul ujjai között. Mély sóhaj szakad fel belőlem, majd egy ajakharapással, felveszem szűzies tekintettem és belenézek a sötétkék íriszekbe. Figyelt. Azóta követ a tekintettével mióta beléptem ide. Le sem veszi rólam szemét, s kezeit levezetve péniszéhez belemarkol gatyájába. Féloldalas mosolyt varázsolok ajkamra, majd megrebegtettem a szempillám. A poharat leteszem az elsuhanó felszolgáló srác tálcájára, majd tekintettem végig siklik a férfin, majd a tömegre, ahol vadul zajlanak a párzások. Lassú, kecses léptekkel indulok meg, s a férfi is így tesz. Mindent tudok róla. Gerjed a nehezen kapható nőkre. A tömeg közepére érek, s lehunyva szemem táncba kezdek. Riszálom magam, könnyedén, elveszek a zene ritmusába. Két kéz ragadja meg a csípőm, s húzza egy elég kemény nemi szervhez. Közelebb bújva dorombolni kezdek, majd szemeimet is kinyitom. Sötétkék íriszei vágytól fűtötten pillantanak le rám. Nagyon magas hozzám képes, de ez semmit nem számít, hisz pici a bors, de erős. Nem tudom, mennyi ideig izgattuk egymást, behatolás nélkül, de mikor lihegve összeért a szánk, tudtam, ma éjjel meg lesz. Kezeimmel végig simítok felső testén, meg sem állok a kemény farkáig, ahová belemarkolok. Ajkamba harap, majd keményen markol bele jobb faromba. Felnyögök, majd szemeimet belemélyesztem övéibe, s várom, hogy kihurcoljon a szenvedélytől túlfűtött táncparkettről. Szerencsémre nem kell sokat várnom. Elvigyorodva, felnéz a V.I.P. helyre, int, majd hátat fordít, és csuklómnál megragadva húz maga után. Kint várja a kocsija, beültet, megkerüli a járművet, majd behuppan mellém.
- Vigyen haza, Roger. - a sofőr biccent, majd beindítja a motort. Rámosolygok a férfire, aki még szélesebb vigyorral válaszol. Eric Taylor. 24 éves, maffiatag. Drog bizniszben utazik, viszont elkövetett egy hatalmas hibát pár napja. Megerőszakolt egy lányt, aki abba belehalt. Gőze sem volt mit csinál akkor hisz seggrészeg volt. Nos, ma én csapok le rá. De abban semmi könyörület nem lesz, hisz ezt kérte az apa. Kezemet gyöngéden végig simítom combomon, majd a bőrülésen keresztül, a térdénél állnak meg. Kacéran felvonja a szemöldökét, tovább tartjuk a szemkontaktust, miközben kezem feljebb s feljebb halad. Hét fogást végzek el rajta, egyre erősebben szorítom meg, miközben péniszéhez haladok közelebb. De mielőtt rámarkolnék dudorodó férfiasságára, elrántom a kezem és ajkamhoz emelem.
- Talán, majd ha megérkeztünk. - felmorog, de megigazítva dudorát, látom, izgatja, hogy játszom vele. A kocsi lefékezz, állatias vigyorral néz rám, majd kipattan a kocsiból, s pár másodperc alatt már az én oldalamnál nyitja az ajtót. Elköszön a sofőrtől, majd kézen ragadva sietett be a lakásba, a zárral kínlódik, miközben én végig pillantok a kerten, mikor észreveszem a bejárat feletti kamerát. 
- Miért van kamera ott? - rádőlök és felmutatok a kamerára, szemével felnéz, majd mosolyogva néz vissza rám.
- Biztonság. Tudod, nem éppen tartozom a jó fiúk közé. - az ajtó kinyílik, kezét mutatva, előre enged. Elvigyorodom és kecsesen lépek be a lakásába.
- Hm... Szeretem a rossz fiúkat. - dorombolom méz édes hangon, miközben felmérem a terepet. Kéz siklik a csípőmre, miközben nedves csókok kerülnek nyakamra. 
- Igazán? - morogja rekedtesen.
- Persze... - kuncogok fel. - Hisz egy rossz lány, nem vágy másra, mint egy társra. Egy igazi rossz fiúra! - hátra hajlik a feje, miközben felkacag. 
- Rossz lány? Nocsak, mit titkolsz még, Édes. - ajkai újra megtalálják az érzékeny bőrömet, s felnyögve válaszolok.
- Menjünk fel, s megtudja, Mister. 
- Mr. Taylor. Sikítsd ezt a nevet, suttogd ezt a nevet, Baba! - majd megragad a térdhajlatomnál s a karjai között kötök ki. Elindul felfelé, miközben szája enyémet falja. Kezeimmel végig simítok a felső testén, majd ledob az ágyra. Úgy látszik, ma éjjel, nem a domináns énem kell. Míg a gombjaival kínlódik az ingén, addig én tettem a kínlódásom a vágyaim ellen, persze, csak a fegyveremet próbálom kezeim közé juttatni, sikerrel. A férfire pillantok, aki figyeli tevékenységem, majd kaján mosollyal mászik felém.
- Fel fogom falni a puncid, Drágám. Aztán jöhet a két gyönyörű kebled, s a szűk lyukadba behatolok az óriás farkammal. - miközben felvilágosított az elképzeléseiről, addig ujjaival már megtámadta a bejáratom. 
- Hm.. Nedves vagy, de nem eléggé. - bekapja két ujját, megnyalja, majd visszavezeti nemi szervemhez. Felsikítok, mikor mindkettőt felnyomja belém azonnal, majd heves ujjazásba kezd. 
- Túl sok rajtad a ruha, Drágám. - a nyakamat kezdi el csókolgatni, én pedig érzem. Eljött az időm.
- Lehet sok, de tudod, a testem csak csábításra alkalmas számodra. Nem tudom, kinek képzeled magad, de felvilágosítalak róla, hogy csak egy drogdíleres hímkurva vagy. - döbbenten néz rám, de teste súlya rám borul. Elvigyorodva dobom le magamról, majd felállok. - Idióta. Egy kibaszott tűszúrást nem tudsz megérezni, csoda, hogy eddig nem nyiffantál ki. - felállok, majd beletúrok a hajamba. Nem kaptam fegyvert, nem kaptam kést, nem kaptam semmit csak tűket, amit utálok. Semmi vér, semmi könyörgés, semmi nincs, csak egy nyomás és kész. Pár másodperc, aztán összeesik a méregtől. Phuj, de utálom. De most nem szabad nyomott hagynom magam után, hisz a maffiáról van szó. A felvételeket törölnöm kell, hogy ne jöjjenek rá a maffia tagjai, s aztán mehetek haza... Tanulni. Alig várom már, hogy befejezem az iskolát, s belekezdjek a családi vállalkozásba teljes gőzzel. Nagyon jól keresnék, nagyon jó életem lenne, egyedül s nem szólna bele senki. De úgy érzem, hogy minél jobban vágyok arra az időre, annál messzebb kerülök tőle. Felsóhajtok, majd előveszem a telefonom. 
- Szép jó estét, Uram. Eric Taylor elhalálozási ideje 3 perce történt meg. A tettem a hálószobájában, átszerkesztem a felvételeket, aztán otthon leszek, úgy hajnal kettőre. - majd kinyomtam. Apát munka közben csak Uramnak szólíthatom. Ez így volt, így van és így is lesz mindig is, amíg munkáról van szó. Engem nem zavar különösebben, mert így nem keverjük össze a munkát a családdal. S ez így jó. Így van rendjén. Elindulok a lakásban, felkeresni a kamerás szobát, de szerencsétlenségemre végig kell mennem az egész épületen, mire sikerül megtalálnom. Helyet foglalva a gépek előtt, annyi kódot pötyögök be, amennyit csak kér, majd miután sikerül megváltoztatnom két dátumot, vigyorogva lépnék le. De az ajtót megközelítve hangokat hallok. Először azt hiszem, megjöttek az emberek a tettemért, de mikor megpillantom a hang tulajdonosát, búvóhely után keresgélek. A konyhában lévő pult alá bújok be, s sikerül annyira összehúznom magam, hogy elrejtsen a sötétség. Kulcsszörgés, szívem heves dobbanásai, majd nyílik az ajtó. Az utca fényei bevilágítanak, de nem érnek el a konyháig. 
- Éhen döglök. - a nappaliba felkapcsolják a lámpát, s látom, hogy a szőke épp megközelítené a konyhát, de a bőrkabátos visszahúzza.
- Ericért jöttünk, nem zabálni. A főnöknek időre le kell szállítani, s már csak fél óránk maradt. - a szőke morog, a bőrkabátos pedig elindul felfelé. A srác egy darabig néz, majd vigyorogva indul meg a konyha felé, nekem pedig menekülő út után kell néznem. Ekkor veszem észre, hogy a konyhának van egy másik ajtaja, ami a kertbe vezet. Jobban szemügyre véve, két részből áll az ajtó, s az alsó része nyitva. Siker. A lámpa feloltódik, én pedig azonnal megindulok. Szerencsétlenségemre megzörgetek valamit, amire a srác is felkapja a fejét, s meghallom a fegyver kioldásának hangját. Bassza meg. Nem állok meg, haladok a célom felé négykézláb.
- Ki van ott? Akárki is az álljon fel és tegye fel a kezét, vagy lelövöm. Most. - hangja bedurvult. Majd trappolások, s a másik srác is leér.
- Meghalt. Eric kinyiffant. - s lövés dördül el, de én már futok a kerten át, meg sem állok 3-4 háztömbig. Lihegek. Hívom apát, s szerencsémre felveszi.
- Itthon vagy már? 
- Elcsesztük. Két maffia tag látogatta meg a férfit, s én is majdnem ott ragadtam. Most bujkálok Eric háza után úgy 3-4 háztömbnyire, keletre. - suttogom.
- Menj tovább kelet felé, mindjárt küldök valakit perceken belül ott lesz. - apa hangja komoly, majd kinyom. Lassan megyek tovább négykézláb, várom a motor zúgását. Majd meghallom, s vele együtt a nevemet is.
- Dakota. Dakota. - felpattanok. A srác motorral van, elvigyorodom, majd felpattanok mögé és szorosan fűzöm össze a hasánál ujjaim. Felbúgatja a motort, majd azonnal elindul, s csak úgy süvít a szél a fülem mellett. Hazaszállít, majd mosolyogva rám néz.
- Légy óvatosabb, Kislány! - rám kacsint, felnevet, majd felbőgeti a motort és lelép. Paraszt.

Hello Mindenkinek. Meghoztam a legelső részt a történetből, s nagy reményeim szerint, még a héten kint lesz a második. Remélem mindenkinek jól telt az első napja, s próbálok sietni. Kommentelni, szavazni ér, hisz érdekel a véleményetek, puszi addig is :) ♥ 

2 megjegyzés:

  1. Sziaaa. Nekem az előző blogod is tetszett :( Kár, hogy abbahagytad, de megértem, hogyha nincs hozzá ihlet, felesleges vele vacakolni. :) Ez a történet nagyon kíváncsivá tett, bár nem tudom mi fog kisülni belőle. Láttam a trailert, és kibaszott kíváncsi vagyok kinek is lesz a barátnője. :D Már most imádom. :D Alig várom, hogy találkozzon a srácokkal :D Nem biztos, hogy mindig fogok írni komit, mert végzős vagyok szóval kemény évem lesz. :D Várom a következőt, siess vele! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh,hát köszönöm szépen ♥ Rendben, megértem, nekem már a visszajelzés is jól esik, hogy tetszik, amit írok! Sietek vele, ígérem! ♥ :)

      Törlés