2016. szeptember 24., szombat

8. Let's do something good today (+18)

- Szóval mi a terv? - kérdezem halkan a sötétségben felfedezve a srácokat.
- Túlélni. Innentől már a mi fantáziák uralkodik, Baba! - Louis nevetése egyre jobban halkul, majd ajtócsapás. Van egy olyan sejtésem a többi srác is lelépett már, így nekem is tenni kéne ellene. Sosem kerültem még ilyen helyzetbe. A kurva életbe, most haragszok apára. El vagyok kényeztetve, egyke gyerekként, hozzá voltam szokva, hogy folyton mindent megcsinálnak nekem.
- Mit csinálsz, Dakota? Ne agyalj, kapcsold a fejed! - Niall lehelete nyakamat csiklandozza, keze végig siklik combomtól felfelé, egészen a hasamig. - Bármin is agyaltál, kapcsold ki. A fantáziád él most. Gyilkolni akarsz, Babygirl. Megteheted. Úgy, ahogy szeretnéd. - feljebb halad a keze, mellem felett elsiklik, majd visszatér, ujjaival újra végig simít domborulataimon, majd felfelé halad. - Nem gátol meg senki. Nem szól meg senki. Mi is elmebetegek vagyunk, szivi. - ujjai ajkaimon simítanak végig, miközben másik kezével csípőmre szorít rá, majd óvatos körútra indul lefelé. Behatol nadrágomba, miközben ajkai is mozgásba lendülnek, nyakamat ellepi apró selymes csókokkal. Felnyögök, mikor vénuszdombomhoz érve, erősen nyomja meg azt. Két ujjával végig simít a csiklómon, s ekkor tisztázódik a helyzet. Ki vagyok éhezve. Nem a vérre, a gyilkolásra van most szükségem. Szexre. Kőkemény szexre. Megfordulok, Niall ujjai kiszabadulnak, kék szemei meglepetten csillognak. Ajkaimra vigyor csusszan, majd átfogva nyakát, csípőjére ugrok, ajkainak esek. Beletúrok szőke tincsei közé, miközben kezeivel feljebb tol, megtart fenekemnél. Elindulunk, valahova, majd kemény falnak csattan a hátam. Belemarkol fenekembe, ajkaival szinte felfal. Nyelvünk vad táncba kezd, kezem a nadrágja után kutakodik, s épp hogy csak hozzáérek farkához, éles világosság tör ránk.
- A francba. - fejét a falnak támassza, miközben lihegését szabályozza. Nem lehet így vége! Ez nem igaz, hogy később nem tudták volna megölni, mondjuk 10-15 perccel. Fhu, Isten. Felajzott állapotban ugrok le csípőjéről, rendbe szedem magam, s ő is így tesz. Majd felém fordul, mosolyog, s ismét a falhoz nyom.
- Ezt még befejezzük, Babygirl. Ma. - nedves ajkait enyémnek nyomja, végig szántja nyelvét alsó ajkamon, majd beleharap, s elenged. Lehunyt szemmel várom a folytatást, de a halkuló nevetése ráébreszt, az nem most lesz. De nem is ma este. Mielőtt kinyitnám a szemem, útjára engedem a fantáziám, s a szerint indulok el megkeresni őket. Szerencsémre jó képzelet erővel áldott meg a sors, így jó helyen keresem őket. Besétálva a négy srácon kívül még egy nagyon helyes 30 évei elején járó férfi ül a székben, vigyorgó tekintettel mér végig.
- Mamma Mia! - füttyszóval jelzi tetszését, amit vigyorgással fogadok.
- Gondolom, Frederick Gilberthez van szerencsém. Srácok, nem mondtátok, hogy ilyen helyes pofit akartok kinyírni. - sóhajtok fel szomorkásan.
- Talán probléma van vele, Kotta? - kérdezi Liam meglepetten.
- Akkor talán kicsinosítottam volna magam. - összenézünk Louval, kacsintásomból azonnal vette a szitut.
- Oh, Senorita, nekem így is tökéletes vagy. - kacsint rám, miközben végig nyal alsó ajkán. Hátulra rejtem a fegyverem, majd kimért léptekkel indulok meg a srácok felé, s rátámaszkodva Louisra, csábító tekintettel figyelem az áldozatot. Pezseg a vérem. Újra érzem kezembe az irányítást, hogy én vagyok az oroszlán, s el kell kapnom a vadamat.
- Annyira cukor pofa, egy kicsit engedd, hogy szórakozzak vele, kérlek! - szemem egy pillanatra a kék szemekbe néz, de azonnal a barna szemekben kötök ki újra.
- Kotta, biztos, hogy...
- Csendet. Kaptok 2 percet, sem többet, sem kevesebbet. - a kezemet lelöki magáról, kimegy, A másik három fiú sokkoltan követi, majd csattan az ajtó, s ketten maradunk.
- Huh, Senorita. Ez aztán…. Mit szólnál, ha elszöknénk? Van egy csomó pénzem, csak oldozz el és megadok neked mindent. - könyörgő tekintettel néz rám. Közelebb lépkedek, ujjaimmal végig felfutok vállán, megcirógatom borostás arcát, majd hajába túrok.
- Édes ajánlat, szivi. - mondom az ölébe ülve, s nemi szervemet jobban neki nyomom.
- Uh awow. Senorita, huh.. - azonnal bedudorodik.
- Akkor elmondom mi a szitu, Senor. Az adósságért mindig meg kell bűnhődni. Ha visszafizeted, ha nem. - végig futtatom először felső, majd alsó ajkamon a nyelvem, majd egy gyors mozdulattal felpattanok az öléből, s a fegyverem hideg csöve nyomódik a homlokának. -  S te az utóbbi vagy. - sokkoltság váltja fel a könyörgést, de elhal minden élet szemeiből, amint meghúzom a ravaszt. Összecsuklik a széken, feje előre bukik, s a vértócsa kezd el növekedni alatta.
- Az igeen, Kotta. - hátrapillantok, nevetve nézek Louisra, aki csak fejcsóválva kuncog, miközben a másik három döbbenten néz.
- Azt hittem tényleg baszni fogtok! - füttyent Liam.
- Azt is fogok, csak nem vele, s nem most. Hanem úgy 3 óra múlva. Mit szoktatok egy sikeres akció után csinálni? - széles vigyor ül ki arcukra, majd Niall válaszol.
- Jó kérdés, Dakota. Nagyon jó kérdés. S a válasz is egyszerű. Elmegyünk bulizni. - tuti felcsillant a szemem, de én inkább a testem reagálást éreztem. Kirázott a hideg, de azonnal izgatott bizsergés futott végig rajtam, s akadt meg lent. Végig néztem a fiúkon, az egyik tekintet szinte felperzselt, s megtalálva a gazdáját, szívem vad lüktetésbe kezdett. Nem, nem fogom engedni. Nem ő van soron. Lett volna lehetősége, elcseszte. Nem fog velem hencegni, nincs szükségem arra a tekintetre, másnap. S arra se, hogy a másik három is úgy nézzen rám. Egy éjszakás kaland kell most, név nélkül.
- S vele mi lesz? - kérdezem a férfire nézve, akiből fél liter vér csepeghetett már ki belőle.
- Majd elintézik holnap a zsaruk. Baba, ez már nem bérgyilkos meló. A maffia tagjai szeretik precízen intézni ügyeiket, de a piszkos melót hagyjuk a helyszínelőkre és a zsarukra. - oktat ki Liam mosolyogva.
- Ah, értem. Akkor irány bulizni, fiúkák!
- Véres vagy, szivi! - nevet fel Harry.
- Jó, akkor beugrunk előtte egy ruha boltba. - szem forgatva indulok meg, s meg sem állok a liftig. Míg várom, hogy felérjen, a fiúk is utolérnek.
- Szóval... Egy éjszakás kalandra vágysz? - áll meg mellettem Liam.
- Aham. Nincs kedvem hozzátok, meg hogy ki fog megdugni hamarabb, szóval maradok annál. Sokat nem veszítek. - rákacsintok sokkolt arc kifejezésére, majd belépek a kinyíló liftre. Imádom a tökéletes befejezéseket. Mikor mondok valami nagyot, s bumm, jön valami még jobb, ami miatt tökéletes lesz az egész. Beállnak mellém, megnyomják a földszint gombot, s várunk. Csend. Utálom a csendet, idegesít. Pörgök, túl lassúak vagyunk. Megállítom a liftet, ami megáll a 20. emeleten.
- Lent találkozunk, fiúk! - kilépve megnyomom a földszintet. - Vagy az utcán. - nevetve indulok meg lefelé, s lihegésem szétterjed a lépcsőházban, s telefonomat elővéve zenét kapcsolok. Adrenalin terjed szét ereimben, felpörgetett a szex gondolata. Most. Azonnal. Mire leérek, a fiúk még csak a tízediken lébecolnak, ezért elhagyom az épületet. Kilépek a tavaszi éjszakába, ahol közepesen pörög a város. Körbe nézve, néhány emberke siet el, minél hamarabb otthon legyenek, de senki se áll meg, egy pillanatra megnézni, milyen is a külvilág. Hogy a hideg helyett, éreznék a kellemesen átbizsergető tavaszi szellőt. S hogy milyen szánalmasan festenek ki kívülről, hogy semmi mosoly az arcukon, csak mennek a céljukhoz. S megnéznek. Megnéznek mindenkit, aki kicsit is boldog, aki felszabadult, aki éjfélkor csak áll egy épület elől, markolja a telefonját, amiből hangosan rappel Nicki Minaj, s csak vigyorog. Miért boldog? Én nem vagyok az, ő se! De én igen is, az leszek. Velem szembe egy bolt, ruhás bolt. Elvigyorodom, kikapcsolom a zenét, s átmegyek a túlsó oldalra. Belépve, tekintettem rögtön a pultosra esik. Tökéletes. A barna szemek tetőtől-talpig végig mérnek, ajkai féloldalas mosolyra állnak. Beletúr fekete hajába, majd a pultra dől és vár. Körbe nézek, mintha a ruhák érdekelnének, de emberek után keresek. Sehol, senki. Még jobb. Hátam mögé lesek, kulcs a zárban, elvigyorodom, s ügyesen be is zárom. A nyitva táblát átfordítom a zárvára, majd tekintetemmel a férfire nézek, aki már nem a pult mögött áll, lassú léptekkel közelít meg.
- Kisasszony, még nyitva vagyunk. - megtorpan, szemeivel levetkőztet. A roló zsinegéhez nyúlok és lehúzom. Már csak a boltban lévő lámpák fényei világítanak meg minket, ami nem olyan sok, hisz kis helyiség. - S ezt sem lett volna szabad csinálni. - tekintettem még a legelején kiszúrta, hogy a pult tökéletes férő hely. Nem szólalok meg, inkább leveszem magamról a pólóm. A férfiben akad a szó, majd elvigyorodik.
- Hát jó, ahogy akarja, Kisasszony. - s ő is lekapja a pólóját, s eldobja. Kockái kidomborodnak, napsütötte bőre, jobban kiemeli izmos karját is. Végig nyalok alsó ajkamon, majd a kibújok a cipőmből is. Lecsúsztatom nadrágom, majd összekulcsolom karjaim a mellem előtt és várok. Ő jön. Elfogadta az ajánlatot, nadrágja a földön landol, viszont ez csak hallásra tudom megítélni, hisz szemem dudorára tapadt. Hűha. Szám mosolyra rándul, majd elindulok a pulthoz. Tekintetével végig követ, s mikor súrlódik bőrünk, kisebb áramosságot érzek kettőnk között, de nem állok meg. Gyors mozdulattal feldobom magam a pultra, s várok, de nem kell sokat. Két kezével szétfeszíti a combom, s bepréseli magát, nemi szervét enyémnek tolva.
- A nevem Oliver. Sikítsd ezt a nevet, Bébi. - jelenti ki, kezével végig simítva testemen, mellemen, s elérve nyakam rögtön ajkaimnak esik. Kezem végig simít felsőtestén, de hátam neki csapódik a kemény pultnak. Kényelmetlen, de most ez van. Nem kényelem kérdése, hanem szex. S most csak az előttem lévő pasira akarok figyelni. Ajkaival gyengéden falja a számat, miközben nyelvünk vad táncba tombol. Egy pillanatra válik csak el, benyálazni ujjait, majd ismét számat falja, miközben lent behatol. Ujjaival körkörös mozdulatokat ír le bennem, majd kihúzza ujjait és szétszakítja rajtam az alsóneműm. Közelebb húzz magához, s nem várva belém hatol. Ajkaival már nyakamat ostromozza, miközben én magamhoz szorítom lábaimmal, s körmeimmel szétkarmolom a hátat. Gyengéden beleharapok nyakába, miközben újra és újra megtölt hosszával. Lehunyom szemem, áramosság járja át testem minden porcikáját, majd kihúzódik belőlem és a hasamra élvezz. Nem mentem el. Ez nekem nagyon nem tetszik. Szemeimet kinyitom, de gonosz mosollyal fogadd.
- Nyugi, Baba. Neked se marad el az orgazmusod. - leveri a pénztárgépet, felugrik a pultra, s maga felé fordít. Lábaimat vállára rakja, miközben ráfúj csiklómra. Felmorgok, mire kuncogva belém nyal egy hatalmasat. Remegés szalad végig rajtam, de kezeimmel lendületbe kapcsolok és beletúrva sötét tincsei közét, fejét azonnal visszaparancsolom nemi szervembe. Erre volt szükségem. Semmi másra. Hatalmas élvezetre egy tök idegennel. 

Sziasztok, Manókák! Remélem tetszik s sietek jövőhéten a következővel! Addig is sok puszi ! ♥

2 megjegyzés:

  1. Juuuuj, ne máár. :D Felizgatja Niallt, aztán nem vele dugott? Kegyetlen egy nőszemély.. :D Egy pasit visszautasítani szomorú. :D Imádtam. Sírok, mikor így megdöbbenti a fiúk folyton.. :D Hihetetlen ez a csaj. :D Nagyon várom a következőt. Kíváncsi vagyok a srácok arcára, mikor kijön a boltból, és elmondja mi is volt. :D A Louis szemszögre, meg már rohadtul kíváncsi vagyok. Nem győzök várni rá, mióta azt válaszoltad, hogy megpróbálkozol vele. :D Puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálok sietni, s amint kész jön is fel. S nem feledkeztem meg Louisról sem. :D Puszi♥

      Törlés