2016. szeptember 21., szerda

7. Nobody Can Drag Me Down

- Srácok! - belépve rögtön megfagy a levegő a szobában, sőt Niall még félre is nyel. - Ugyan! Csak nem rólam volt szó. - az asztalról felemelem az üveg vodkát és belekortyolok. A vérpezsdítő ital végig folyik a nyelőcsövemen és szarrá égeti a gyomrom.
- Jóféle. - leteszem az asztalra, majd a rikító kék bájos szemekbe nézek.
- Akkor indulhatunk? - Lou lassan biccent, majd elindul felém. Hátat fordítok és én is elindulok kifelé.
- Dakota és én ülünk elől, ti hátul. - jelenti ki Lou, s utánam kocog, majd átkarol. Játék indul.
- Mizujs, Tommo? - kérdezem felvéve az ő tempóját, szemébe nézve.
- Semmi se, Baba. Izgulsz a küldetés miatt? - megvillantja hófehér fogait, miközben végig nyal felső ajkán s széles mosolyt ereszt. 
- Nem. Gyilkoltam már, csak még nem csapatban. Inkább kíváncsi vagyok. - meglepetten vigyorog tovább, én pedig kibújok a karja alól és beülök hátra.
- A-a, Kislány. Előre. - jelenti ki komolyan. Kislány…
- Tökéletes itt nekem hátul. 
- Azt akarom, hogy te ülj mellém. - összeszűkölt szemmel nézzük egymást, kint a fiúk várnak.
- Ez tökre olyan volt, mint A szürke 50 árnyalatában.: 
„Anastasia, én nem szeretkezem. Én baszok, durván.”
Én meg Tomlinson, hátul ülök, kényelmesen. - nevetve rákacsintok, majd átdőlve a hátsó üléseken kinyitom az ajtót. - Beszállás fiúkák! - meglepett nevetés szakad fel belőlük, de a szőke indul meg legelőször. Vissza kiegyenesedem, Tomlinson még mindig engem bámul, majd vigyorogva megcsóválja a fejét.
- Őrült vagy te, csaj. - behuppan előre, ugyanekkor egy kéz pihen meg a combomon. 
- Izgulsz? - Horan kék szemeit megcsillogtatják a lámpa fényei. 
- Igen. - szólásra nyitja az ajkait, de kezem gyorsabban lendül. - Öltem már embert, nem izgulok, tele vagyok adrenalin lökettel. Szóval nincs szükségem oktató szövegekre. - felemeli a kezét, értette. Remek. A kezemet elveszem, s az ő kezét is a combomról. - S tartsd kordában a kezedet. - elvigyorodik, majd térdével meglök. A kocsi elindul, zene szól a rádióból. Hátradőlve, lehunyom a szemem és rákapcsolódom a zene ütemére, de ekkor újabb lökés éri a lábam. Haragosan nézek Horanre, mire vigyorogva közelebb hajol
- Csak a kezemről volt szó, Babygirl. De ne várd meg, míg a lábamtól feljebb megyek. Vagy a farkamig vagy a számig. Mindkettőtől sikítanál. - morogja fülembe. 
- S mi lesz, ha megvárom? - kérdezem incselkedve. 
- Tudni akarod? - szemében meglepettség csillog, de hamar eltűnik. Felvette maszkját. 
- Nem, Babyboy. Tudod, mit akarok? - megpaskolom az arcát. - Gyilkolni. Látni akarom, hogy az áldozat a saját vérében fürdik. S nem hiszem, hogy ebben tudnál segíteni. - a kocsi lefékezz, én pedig a visszapillantóba nézek, ahol Lou kék szemei figyelnek. 
- Itt vagyunk. - hangja rekedtes, majd kiszáll.
- Szuper. - kiszállok én is, de azonnal visszanyomnak a kocsi ajtajának. 
- Velem ne kötekedj, baba. Láttam mit csináltál egész út alatt Horannal. S engem nem fogsz beetetni, mint őt. - péniszét nekem tolja, tekintette mérges. 
- Inkább adj egy kurva pisztolyt és mond meg, mit kell csinálnom. - lököm arrébb magamtól. - Nem a szexért béreltettek fel, seggfejkém, hanem hogy megöljem az apád. Maffiatag vagyok most már, úgy, mint Niall, Harry és Liam. Lehet, lány vagyok, lehet szófogadatlan, kezdő. De nekem ne parancsolgass felajzott állapotodban. Vetted, Bogaram? - sokkolt arccal figyel, én pedig fogom, és elindulok előre. Nem szeretek küldetés előtt ideges lenni. Ilyenkor amúgy is tele vagyok adrenalinnal, de ha felbasznak, képes vagyok mindenkit, aki elém kerül megölni.
- Dakota. - Liam hangja rángat vissza a valóságba. Kezemre pillantva észreveszem, hogy remegek. Nagyon remek. Felnézve barna szemek figyelnek, furcsán. - Jól vagy?
- Tökéletesen. Csak nem szeretem, ha kurvának néznek. - vigyorodom el, majd előkapom a pisztolyom a bakancsomból. 
- Azt hittem nincs nálad pisztoly. - elmosolyodik s én is így teszek.
- Add a kezed. - felém nyújtja, én pedig végig vezetem a combomon ujjait, miközben szemébe nézek. 
- Egy. - lejjebb haladok, a másik penge után kutatunk, s érzem a másik három tekintetét, de nem tud érdekelni. Szánalmas, amit csinálok? Meg lehet. De engem nem fognak szarrá kúrni, az is biztos. - Kettő. - a bokámhoz érünk. - Így csinálja egy profi, Payne. - rákacsintok, elengedem a kezét, majd visszamegyek a többiekhez.
- Te kezded. Át kell törnünk a biztonsági embereknek északon, s én megyek veled. Horan és Payne délen, míg Styles keleten hatol be az épületbe. Érthető voltam? - a srácok biccentenek, én pedig visszaillesztem a pisztolyt. - Akkor indulás. - karon ragad, majd elfutunk az északi bejárathoz.
- Élvezed ezt? - körbe néz, majd rám pillant.
- Mármint mi csodát? - próbálok benézni az üvegen keresztül, de szerencsétlenségünkre belül tök sötét van, valahogy fényt kell csinálnunk.
- Hogy mind a négyen úgy nézünk rád, mint egy kiéhezett oroszlán, mikor meglát egy gazellát, de pedig úgy csinálsz, mintha ez fel sem tűnne, sőt eddig hármunkkal már flörtöltél is. 
- Talán ha nem beszélnétek arról ki kúr meg hamarabb, én se játszanám a szent kurvát, Tomlinson. Most pedig fényt kell csinálnunk, amint bejutottunk. Kit kell egyáltalán megölnünk? - kérdezem tovább figyelve a terültet.
- A neve Frederick Gilbert. Szemét gazember, aki a maffián húzta fel magát, s 10 évet kapott, hogy visszafizesse a kölcsön kapott pénzt, nos, nem jelentkezett, de mi igen. Fent van a legfelső emeleten, viszont geci sokan őrzik. Sejtette, hogy előbb-utóbb felbukkanunk. 
- Hm.. A biztonsági őrök nem annyira rizikósak, inkább a riasztó rendszer. Megoldható, hogy kikapcsoljuk? 
- Ezért küldtem Harryt a keleti részre, amint az a piros jel, zöldre vált mehetünk. - s ahogy Lou befejezte a mondatát a jel zöldre váltott, s kezdetét vehette az akció. A mágneses ajtó kinyílt, s mi némán osontunk be a vaksötétbe. 
- Fény. - s pár perc múlva zseblámpából szóródott szét a fény. - Faszfej, a lámpákra céloztam, nem egy kis szarra. 
- Hidd el, ez is megteszi. - szem forgatva indultunk el, majd fel a lépcsőkön. Pár perc múlva ismeretlen hangok visszahangoztak a lépcsőházban. Lou lekapcsolta az elemlámpát és teljes vakságra voltunk utalva. Ahogy felfelé haladtunk, a lépcsőház tetejére értünk, vagyis a legfelső emeletre, s a hangok a folyosóról szűrődtek be. Legszívesebben fejen csaptam volna magam, de most a tervre koncentráltam. 
- Gorillák vannak kint, Baba. Készítsd a fegyvered. - Tomlinson rám nézet, amit tökéletesen láttam a résen beszűrődő fénytől.
- Többet ésszel, mint erővel, Tommo. - az ajtót kirúgva indultam meg futásban, s még addig tepertem le a biztonsági őröket, amíg azok fel sem fogták érkezésem. Valamelyik hátára ugorva, csináltam egy hátra szaltót, lerúgva egy másikat, majd a földre érkezve, azonnali 180 fokos fordulatot vettem és a térdem már a férfi péniszét tiporták. A férfi összegörnyedve térdelt le elém, s most vettem elő a fegyverem, s lőttem fejbe a férfit, aki a sajgó mogyoróit gyűrögette. Felpillantva Louis sokkolt tekintetével találkoztam, majd hirtelen felemelte fegyverét, s nem várva, lőtt. A golyó fülem mellett suhant el, s hátrafordulva pillantottam meg egy másik őrt, akinek a homloka közepén már egy lyuk tátongott, majd ő is összeesett. 
- Nem hiszem, hogy elengedlek ezek után a maffiából, csajszi. Ez valami eszméletlen volt. - körbepillantva büszke vigyor keletkezett ajkamon. 10 férfiből 9-et én végeztem ki. Hiányzott már.
- Most pedig jöhet Mr Gilbert. - Lou vigyorogva biccentett, majd elindultunk kifelé. Szerencsére ezen a szinten már volt világítás nem kellett az elemlámpával szarakodni.
- Dakota, Louis. - Liamék jöttek velünk szembe. - Kicsit véres vagy, csajszi. - nevet fel Harry. 
- Olyan karatét lenyomott, amit öröm volt végig nézni. Látnotok kellett volna, csak úgy alapból kivégzett 9 embert. - Lou mondata végét füttyszóval kíséri, a fiúkból pedig kuncogás szakad fel. S ugyanekkor történt, hogy a lámpák egyesével robbantak fel, sötétséget hozva ránk.
- Nem adom az életem ilyen könnyen, srácok. Játszunk bújócskát. Ki talál meg kit hamarabb? Nincsenek több őreim, már csak ti és én. Ha nyertek megölhettek, ha veszítettek, nos, asszem' ez egyértelmű. Minden az öten halottak lesztek. - bassza meg. 

2 megjegyzés:

  1. Sziaa. Csúsztam 2 napot, bocsi, de most jutottam géphez. :) Na szóval a rész.. Imádtaam. Tetszett, hogy így játszik a fiúkkal. :D Lenyűgöző, hogy lány létére és ilyen fiatalon így tud ölni, le a kalappal, hogy neki ez hidegvérrel megy. Nekem nem menne, de hál' Istennek, nem is kell.. :D Viszont kicsit mérges vagyok, hogy itt hagytad abba.. Most idegeskedhetem, hogy mi lesz velük, bár van egy olyan érzésem, hogy meg fogják találni, méghozzá Dakota. :D Vaaagy egy másik opcióm, hogy elkapja Dakotát, Louis bedühödik és kinyírja a pasast. Kíváncsi vagyok mennyire járok közel a történésekhez. :D Fantasztikus rész lett. Pusszantás <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi probléma :) Hááát... Holnap kiderül. Köszönöm szépen, puszi ♥ :3

      Törlés