2016. december 3., szombat

15. You can't be the one (18+)

- Dakota! Kérlek, áruld el, hol van a testvérem! - letérdel elém, apám felkuncog a hátam mögött. Figyel, tesztel. Hogy mit teszek. Mit teszek a szerelemem bátyával, akinek megöltem az öcsét, alias, a szerelmemet. Aljas dolog, sőt borzalmasan fáj így látni Őt, de enyhül a fájdalmam, amint arra gondolok, hogy megerőszakolt, az ő szeretett öccse. Erőt gyűjtök, majd mély sóhajjal válaszolok.
- Az a seggfej megerőszakolt, és én csak visszaadtam neki, ami jár. - jelentem ki, s érzem, hogy arcom, gúnyos mosolyra húzódik. Eliot meglepetten néz rám, sokkoltan. 
- Az öcsém sosem erőszakolna meg senkit! Hazudsz! Hol van? - üvölt, mire apám is megjelenik.
- A lányom elmondta az igazságot. Most már erigyj innen te kölyök! - s becsapja az ajtót. Apám büszkén mosolyog le rám, majd elmegy. S ő nem hallja azt, amit én. Hogy az ajtó másik oldalán megtörik a srác. Hogy bosszút esküd, s próbálok nem törődni vele, de bennem marad minden szava...

S minden szava a mai napig kísér. El sem hiszem.
- Szóval, mi szél hozott erre, drágám? Öngyilkosságra törekedtél, hogy engem kerestél fel?
- Eliot. - nyögöm ki nehézkesen a nevét, majd megfordulok. Még mindig sármos. Borostás arca pedig komollyá és határozottá teszi őt, de mérget vennék rá, hogy ez nem csak a látszat. Öltönyt visel, s ajkain gúnyos mosoly pihen. Anno, mint az enyémen. Szemei bosszúvágytól csillognak.
- Telitalálat. Sikerült felismerned, Drágám. Most pedig mesélj. Mi a büdös francot akarsz tőlem? - szavai megkeményednek, én pedig elvigyorodom. Nem adom magam könnyen.
- Hm... Visszatérve az öngyilkosságra, nem, nem, azért jöttem. Épp ellenkezőleg. Téged jöttem kinyírni, vagyis... Hoppácska. Kiherélni. - veszélyes mosolyt villantok, de nem rémíti meg.
- Nagyon vicces lány vagy te. Tudod, hogy én kivagyok? - teszi fel a kérdést keserűen. Nem válaszolok, vágyom arra, hogy maga mondja ki. Hogy ne legyen igazam és ne nekem kelljen megölnöm, mindkét fivért. - Észak-Írország maffia főnöke. Mit tudna tenni ellenem, egy senki kurva? - nevet fel.
- Nem vagyok kurva. - csikorgom élesen.
- De azt bevallod, hogy senki vagy. Még jobb Dakota. - tapsol kettőt. Olyan hirtelen történik az egész. Előtte termek, térdem már lendül is és nem sikerül kivédeni, térdre rogy a fájdalomtól, én pedig tarkón vágva kiütöm. Szétterül a földön, s nem hittem, hogy ilyen hamar menni fog. Az ajtó nyílik, s Lou jelenik meg, ideges arckifejezéssel.
- Niallel együtt.
- Ismerős. - nézek kék szemeibe, mire elkerekedetten néz rám, majd a földön kiterült férfire.
- Kötözzük meg, utána elmondod. - biccentek. A fiúk a székbe rakják, majd megkötözik.
- Szóval...? - néz rám Harry.
- Khm... Megöltem az öcsét, még 14 évesen.
- Miért? - kérdezi Liam.
- Megerőszakolt. - mondom hidegen. Eszembe jut, amit Louis mondott. A küldetés végéig maszkot kell viselnem.
- Hogy mit csinált? - ordít fel Niall.
- Megerőszakolt az öcsém, s erre meg kell ölni. Gratulálok, Dakota. - Eliot hangja hidegen tör utat, hozzám bele a szívembe, de nem hat meg. Már nem.
- Kussolj, most te következel. Dakotával fogadtunk. - vigyorodik el Lou.
- Ti is végig akarjátok nézni? - a bakancsomból bicskát veszek elő.
- Persze. - a négy srác kényelembe helyezi magukat, de kellő távolságból. Én pedig Eliot elé sétálok.
- Ide jutottál. Hogy négy senkiházi diktál neked? - próbál a szívemre hatni, de senki nem tudja, hogy ennek soha sincsen jó vége. Bicskámmal felhasítom a márkás nadrágját, míg el nem jutok a bokszerig. - Dakota, nem kell ezt tenned. Ez nem te vagy. 14 évesen még életvidám lány voltál, mi történt? - kérdezi halkan. Felnézek szemeibe, miközben rámarkolok péniszére, és dörzsölgetni kezdem.
- Mi történt? - kérdezem izgatva a férfit. - Felnőttem. 19 vagyok, valamelyik napig még bérgyilkos voltam, apuci elkényeztettet kicsi lánya, de most már maffiózó vagyok, s felnőttem erre a címre. De ne csak rólam beszéljünk. Itt vagy te, 28 éves vagy, maffia főnök, de olyan puhány pöcs vagy, hogy az hihetetlen. - kezem rándul. Állatias hörgés szakad ki belőle, bokszerén azonnal szétterjed a vér, én pedig eldobva a bicskát, felállok. A négy sokkolt srác felé fordulok, és meghajolok.
- Ha valamelyikkötők túl lépné a határt. - rájuk kacsintok, mire Louisnak még az álla is leesik. Majd a szájához emeli az adóvevőt.
- Áramot visszakapcsolni. Észak-Írország a miénk srácok. - jelenti ki sokkolt hangon. Féloldalas mosolyt eresztek, majd egy utolsót még a srácra pillantok. Eliot üres tekintettel néz már engem. Nem hittem volna, hogy ez válik belőle. Imádta a kocsikat, azt hittem, hogy autószerelő lesz, egy kisebb városba, egy hozzáillő lánnyal és gyerekekkel. Talán még kutyával is. S ide jutottunk. Őt is megöltem.
- Hé, kicsi lány. Tudod mi vár ránk? - kérdezi átkarolva Harry. Rámosolygok és várom a választ. - Buli! S most nem maradsz otthon. - felnevet és vele együtt nevetek.


- Dakoooota!
- Megyeek már! - végig simítok magamon, majd elindulok lefelé. - Na? - pörgős bőrszoknya van rajtam, magassarkú és fehér felső. S ami nem maradhat el az a bőrdzseki. Lesietek, és megperdülve a fiúkra nézek.
- Na? Milyen vagyok? Nagyon baba vagy nagyon baba? - kérdezem nevetve.
- Nagyon bombázó! - válaszol Hazza füttyentve. Niall és Louis leesett állal néz, Liam meg szenvedő kifejezéssel.
- Nem akarsz itt maradni és velem tölteni az éjszakát? Kanossá teszel te lány. - sóhajt fel nehézkesen.
- Khm... - felnevetek, Louis pedig szikrákat küld Liam felé.
- Egy részeg hajnalon... - mosolyodom el rákacsintva.
- Biztos? - kérdezi felcsillant szemmel.
- Igen. - mosolygok rá, Louisra kacsintva, aki felnevetve.
- Naa, Dakota! - ovis módjára összekulcsolja a kezeit Liam, mire közelebb megyek és két kezem közé véve az arcát megcsókolom. Nyelvemmel végig simítok alsó ajkán, majd eltávolodom.
- Itt a bizonyítékom rá. - kacsintok rá.
- Ilyet kaphatok én is? - kérdezi Harry vigyorogva.
- Simán. - vigyorodom el. - Csak nem tőlem. - a srácok felnevetnek, miközben Harry ajkai lefelé szontyolodnak. – Na, mehetünk? – elvigyorodom, a srácok pedig biccentenek. Elindulunk, meg sem szólalok ezek után a srácok pedig a mai napról kezdtek beszélni miközben beültünk a kocsiba. Valami annyira fura most. Még mindig álca van rajtam, de már rég vége a háborúnak. Nem ilyennek vártam az egész maffia életet. A mai.. Az hogy megöltem azt a férfit, akit ismertem, megtört bennem valamit. A régi énem, aki tényleg életvidám volt, és hiányzik. Ez nem én vagyok. Már rég nem én vagyok. És ma kinyílt a szemem. Már nem ezt akarom. Ezek a fiúk pedig élvezték a mai produkciómat, én pedig nem érzek mást csak ürességet, szabad akarok lenni végre. Megérkezünk, kiszállnak, Niall a kezét nyújtja és elfogadom. Rámosolygok kedvesen, amin meglepődik, de viszonozza. Besétálunk a pubba, mintha most kerülnénk sorba, pedig csak most érkeztünk, de senki nem háborog. Tudják, kik vagyunk. A zene szétszed, s ital sem kell. Ki akarom adni a feszültséget, a gondolataimat messze elűzni. Bulizni akarok, táncolni és tombolni másra nem vágyom. Niall kíváncsian pillant rám, majd a pult felé biccent. Megcsóválom a fejem, s a táncparkett felé mutatok. Széles vigyort varázsol ajkaira, s rájövök... Szívdöglesztő ez a pasi. S ma Ő lesz az áldozatom. Végig siklunk az izzadt testek között, majd szembe állít magával. Megcsóválom a fejem, lehunyom a szemem, s megfordulva szorosan testéhez dörzsölöm magam, majd a zene ütemére táncolni kezdek. Kezei végig simítanak nyakamon, lefelé halad, megmarkolja csípőmet, amit élvezek, nagyon is. A kezem lejjebb csúszik, s a combomon is végig simít. Felnevetek, majd eltávolodva a nyaka köré fonom a kezem. Nem szólok, nézem szemeit, elveszek abban az óceán kék tekintetben, majd megcsókolom. Lassan, fokozatosan, majd nyelvemmel végig szaladok alsó ajkán, bejutásért könyörögve, amit meg is add. Nyelvünk találkozik, tombolok. Adrenalin terjed szét a testembe, de nem mozdulok, ajkaimmal szinte felfalom a srácot. Kezei szoknyám alatt, belemarkol fenekembe erősen, amitől belenyögök csókomba. Tekintette kérdést tesz fel, mire mosollyal válaszolok. Szavak nélkül megértsük egymást, megfogja kezem és kivezet. Leint egy taxit, lediktálja a címet és pár perc múlva ott is vagyunk. Érzem az energiát, a vonzódást, a szenvedélyt kettőnk között. S épp hogy csak beesünk a házba, egymás ajkainak tapadunk. Derekára kulcsolom lábaim, miközben ujjaimat tincsei közé vezetem. Belöki valamelyikünk szobájának ajtaját és az ágyon terülünk szét. De nem szakad el a csókunk, sőt elmélyülünk egymásba. Felemelkedik, elválasztva ajkaink, csak hogy pár levegővételt vegyünk, miközben ő leveszi a pólóját. Ujjaival végig simít derekamon, miközben újra táncot lejt nyelvünk. Kezeivel kihámoz a szoknyából. Rám néz huncut tekintettel.
- Harisnya? - szem forgatva rúgom le magamról a magassarkút, s szakítom le magamról a harisnyát. Nem bánom, Niall szeme mindent elárul. Élvezte ezt a kis vadságot. Az inget is leveszem magam s fehérneműben dőlök vissza.
- Annyira gyönyörű vagy. S olyan ártatlannak tűnsz. - ujjaival végig simít ajkaimon, majd nyakamtól lefelé, mellemen, hasamon s érintésétől mintha a legnagyobb erősségű földrengést érezném. Megcsókol, miközben felém kerekedik. Kikapcsolja hátul a melltartót, s amint leszedi rólam, messze hajítja. Masszírozni kezdi melleim, ezzel nyögést kiváltva belőlem. Majd ujjaival lejjebb halad, ajkai s más területtel ismerkednek. Ajkai nyakamra tapadnak, s enyhe harapást, szívással indít be jobban. Ujjai már alsóneműm alatt pihennek, s szemembe néz.
- Igazán nedves, Kisasszony! - kuncog fel, újabb csókot váltva aztán ott hagy. S mellemet veszi hatalomba. Ajkai közé veszi megkeményedett mellbimbóim, miközben ujjaival belém hatol. Rekedtes sóhaj szakad fel belőlem, miközben újabb ujját nyomja fel belém, s körözz bennem. Lihegéseim szaporodnak, miközben ajkaival egyre lejjebb megy.
- Most Niall... A hasamat szívod ki? - kérdezem felemelve a fejem. Lecuppan az érzékeny bőrömről és vigyorogva biccent.
- Lassú vagy. - felhúzom magamhoz, majd megcsókolom, miközben helyet cserélünk és én kerülök feljebb. - S túl sok ruha van rajtad. - derekamat megfogva kíváncsian néz rám. Szem forgatva kibogozom a nadrágból, messze hajítom a bokszerével együtt. Előttem büszkesége meredezik, mire elvigyorodom, miközben ujjaimat körbe fonom vastagságán. Végig nyalok ajkamon, majd lassan verni kezdem. Belenézek a szőkeség szemeibe, aki csak néz.
- Mi az? - kérdezem suttogva, bele néz szemembe, miközben elmosolyodik.
- Óvszer. Benned akarok lenni. Kívánlak. Akarlak, Dakota. - lehunyom a szemem, majd felsóhajtva az ágy melletti komódba nyúlok. Szerencsémre sikerült találnom óvszert. Fogaim közé veszem a csomagolást és letépem a tetejét. Kiveszem a kondomot, és felgörgetem Niall férfiasságára. Niall megfogja a csípőm, miközben én vállába markolok. Majd Niall elenged, rásegít, hogy beleüljek a farkába, s mikor teljes hossza bennem van, rámosolygok. Visszamosolyog, miközben újra csípőmet fogja meg.
- Annyira szűk vagy. - jelenti ki, miközben épp elkezdtem mocorogni, hogy megszokjam a méretét.
- Hát, ez van Babyboy. - szemei felcsillannak, majd ujjaival közelebb parancsol. Csókot nyomok ajkaira, majd mellkasára támaszkodom s elkezdek fel-le mozogni.
- Körözz. - adja ki a parancsot, én pedig teljesítem, felgyorsítva a tempót. Ujjait mélyebben nyomja bőrömbe, s bennem lüktető farka az orgazmus határán. Szemeibe nézek, majd megcsókolom, s nyögve egyenesedem ki, miközben az én orgazmusom ér célba először, de tartom magam. Lihegek, és tovább mozgok míg Niall el nem megy. S megtörténik. Tuti lila foltok lesznek a derekamnál, de kibírható. Az én nevemet hörgi, miközben szemeit lehunyja s feje hátracsuklik. Felnevetek, majd kihúzódom. Váladékom az óvszeren csorog le, majd Niall is kapcsol és kibújtatja farkát az óvszerból és a kukába dobja.
- Ez valami állati volt. - fordul felém, mélyen szemembe nézve.
- Egyetértek. - mondom ásítva.
- Na gyere, Babygirl! Csucsukáljunk. - a takarót magára rántja, karját felemeli és várja, hogy bebújjak. S bebújok. Teste hozzám simul, farka kicsit zavar faromnál, de az álmosság elnyom. Kezeinket összekulcsolja melleim előtt, s pár perc múlva már zuhanok is.
Másnap reggel arra ébredek, hogy valaki matat a lábaim között. Sóhaj szakad ki belőlem, mikor Horan belém nyal még egyszer majd melleim között, a takaró alatt az ő feje bukkan fel.
- Jó reggelt. - csókol szájon, miközben feljebb tolja magát, nemi szervünket összeérintve. Karjaimat nyaka köré kulcsolom, miközben beletúrok szőke tincsei közé.
- Hogy aludtál? - kérdezem mosolyogva.
- Életem legszebb éjszakáján vagyok túl. S te szépségem? – kérdezi, miközben orrával végig simít nyakamon, majd puszikat lehet érzékeny bőrömre.
- Kielégülten. - felpillant, pimasz mosollyal.
- Második menet? - kérdezi vigyorogva.
- Jó reggelt szexet sosem utasítok vissza! - nevetek fel, s már bennem is van. Ajkunk összeforr, s egyszerre mozgunk. Mintha ismernénk egymást testét, túl rég dugnánk együtt és ez még csak a második alkalom. S bevallom senkivel se volt még ilyen... Élvezetes.



- Mi jót csinálsz? - bújik a hátam mögé. Szex után a hasam kirángatott az ágyból és követelte, hogy egyek valamit, nekem pedig rántottához van kedvem.
- Kérsz? - kérdezem rámosolyogva, mire vigyorogva biccent, és kezemből kivéve a fakanalat egy kicsit kiemel és bekap.
- Ízletes. - a fakanalat leteszi, arrébb löki a rántottát, elzárja a gázt, majd felültet a pultra. - De más valaki is nagyon ízletes. - két lábam közé fúrja magát, s miközben ujjaival enyhén belemarkol a csípőmbe, ajkaival masszírozni kezdi számat. Nem tudom, meddig foglalkozunk a másik szájával, de mire feleszmélünk vad csengetés tört ránk. Bele kettőnk világába. Én a pulton maradok, miközben a szöszi kinyitja az ajtót. A srácok esnek be, Louis pedig egyenesen hozzám siet.
- A barátnőmnek kell lenned! - jelenti ki.
- Mi bajod? - meredek rá.
- Mától a barátnőm vagy, megjegyezted? Nincs több félre kúrás, szabályszegés meg semmi. Ja és hozzám kell költöznöd. Megértetted? - Niallel épp hogy csak összenézünk, Louis maga elé fordítja a fejem, államnál fogva és mélyen szemembe néz kék szemeivel. - Megértetted, Lilith? - most erre mit vár mit mondjak?
- Nem. - suttogom halkan.
- Akkor így jártál, mert ebbe nincs beleszólásod, Drágám. - rám kacsint, s még mindig a szemembe néz. Mi a franc van?

Sziasztok Manócskák! Köszönöm szépen a visszajelzést, örülök neki nagyon s ahogy ígértem a következő rész már ma elérhető!♥

2 megjegyzés:

  1. Te egy élet mentő vagy! :) Nagyon nagy szükségem volt már erre. :) Nem bírom már. :D Folyton csak az iskola és a tovább tanulás körül forognak a gondolataim, ez a két rész kikapcsolt most. :) Köszönöm ♥ Imádtam. :) Viszont nem értettem Louist a végén. Egy hatalmas kérdőjel van a fejemben. :D Várom a következőt. ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem. Igyekszem a következő résszel, s halványulni fog az a kérdőjel :D ♥

      Törlés